Veelgestelde vragen (Faq) – Thuiszorg-bed.nl
FAQ

FAQ

Veel gesteld vragen (FAQ)

Waar is het bezoekadres? (Alleen voor afhalen).

Wij zijn een WebShop en hebben geen showroom! Toegang tot ons magazijn is aan de K.J. Hornstraweg tegenover huis no 1. Alleen voor Afhalen.

Moet ik betalen voor aflevering?

Het antwoord is kort maar krachtig, Ja, wij leveren alleen en uitsluitend na betaling, dat kan via onze webshop door middel van een iDeal betaling, dat kan via de bank naar aanleiding van een aangepaste dan wel speciale bestelling waarvoor u een factuur hebt ontvangen maar dat kan ook kontant bij ons op kantoor als u bijvoorbeeld uw aankoop zelf ophaalt uit ons magazijn. U kunt bij ons kantoor niet PINNEN.

Wat wordt er verstaan onder standaard levering?

Onder een standaard levering (ook wel voordeur levering genaamd) verstaan wij een levering met een vrachtwagen met laadklep met één chauffeur die het bed met de laadklep op de grond zet en bij u bij de voordeur aflevert, de chauffeur brengt het bed dus niet naar binnen, zet het niet achter in een schuurtje als u niet thuis bent, maar levert dus af aan de voordeur. Voor een verzamelgebouw geldt dan dat het bed bij de ingang van het verzamelgebouw of een verzorgingshuis wordt afgeleverd. Als advies geven wij vaak mee om op de leverdag met minimaal 2 mensen en een zogenaamd hondje (plankje met 4 zwenkwieltjes) aanwezig te zijn, u kunt dan gezamenlijk (echter wel zonder onze chauffeur) het bed "op z'n kant" op het hondje op de juiste manier naar binnen rijden. Een standaard levering als hierboven kost voor Nederland € 95,00 (uitgezonderd de Wadden eilanden en Zeeuws Vlaanderen) en voor Belgie € 150,00

Wat wordt er verstaan onder speciale levering en wat kost dit?

Een speciale levering is altijd in overleg, het bed wordt door ons dan in de werkplaats gedemonteerd en vervolgens bij u op locatie op een slaapkamer of zoals we dat noemen 3-hoog-achter weer in elkaar gezet, wij komen dan met apart vervoer en 2 monteurs welke het bed binnen brengen en opbouwen, testen en gebruiksklaar zetten. Dergelijke speciale leveringen kosten altijd afhankelijk van de afstand minimaal € 350,00. Mocht u een dergelijk levering willen dan kunt u altijd even bellen met onze afdeling verkoop op telefoonnummer 085 2733 499

Kan ik de leverdag zelf bepalen?

Ja, u kunt zelf de leverdag bepalen, geeft u bij uw bestelling/order/opdracht via onze webshop niets aan, dan wordt het bed in principe de volgende werkdag geleverd, bijvoorbeeld, woensdag besteld -> donderdag geleverd, maar vrijdag besteld -> maandag geleverd. Wilt het bed of uw andere zorgproducten echter op een specifieke dag geleverd hebben omdat u alleen dan thuis bent of omdat op die dag van bed gewisseld wordt (bijvoorbeeld van huur naar eigendom), dan kunt u in het veld opmerkingen aangeven op welke specifieke dag u de levering zou willen zien.

Levert u altijd binnen 24 uur?

In principe leveren wij altijd binnen 24 uur binnen geheel Nederland, er geldt een uitzondering voor de Waddeneilanden en Zeeuws Vlaanderen, hiervoor moet u rekening houden met een bezorgtijd van 2 werkdagen, ook voor leveringen aan Belgie gelden 2 werkdagen. In het weekend besteld, dan wordt er vanaf dinsdag geleverd.

Moet ik de hele dag thuis blijven?

Nee, u hoeft niet de gehele dag thuis te blijven, wij kunnen met een marge van ongeveer 2 uur vertellen hoe laat de vrachtwagen bij u komt met uw bestelling. U krijgt op de morgen van de levering van ons transportbedrijf een SMS en/of E-mail notificatie met de geplande levertijd. Een klein voorbehoud willen wij hier echter maken, Nederland wordt wel eens file land genoemd en omdat onze vrachtwagens van diezelfde wegen gebruik maken komt het helaas wel eens voor dat wij door onvoorziene omstandigheden de planning niet helemaal halen. Heeft u geen bericht gehad dan kunt u kunt op de leverdag 's morgens om 08:30 uur altijd even bellen met onze klantenservice op 085 2733 499 en wij kunnen u dan vertellen hoelaat de chauffeur volgens de tot dan toe bekende planning bij u zou kunnen zijn.

Hoe wordt het bed geleverd?

Het bed wordt in principe gemonteerd geleverd, dus zoals u het bed op de foto in onze webshop of in onze showroom hebt zien staan zo krijgt u het ook aangeleverd door onze bestel dienst, alleen als u duidelijk met onze afdeling verkoop hebt afgesproken dat het anders moet en dit door ons ook schriftelijk is bevestigd wordt er van de standaard levering afgeweken, maar dus altijd na overleg en met bevestiging.

Wat kost levering?

Wij hebben verschillende transport tarieven die afhankelijk van de maat van het bestelde product variëren, hieronder geven wij een aantal voorbeelden, combinaties zijn ook mogelijk en ook daarvan vindt u hieronder een paar voorbeelden

Nederland m.u.v. de Waddeneilanden en Zeeuws Vlaanderen en België

Verzendkosten: 1 thuiszorgbed binnen NL €95,00, 2 thuiszorgbedden gestapeld
binnen Nederland €95,00 of bij bedden die niet gestapeld kunnen worden 2 keer €
95,00; 1 nachtkastje binnen Nederland €75,00 1 losse papegaai binnen Nederland
€19,50 1 thuiszorgbed + papegaai en nachtkastje binnen Nederland € 95,00. Zoals
u hierboven ziet, als u extra producten koopt die op het bed mee kunnen worden
vervoerd dan betaalt u hiervoor geen extra transportkosten Wadden eilanden,
Zeeuws Vlaanderen en BE: 1 thuiszorgbed €150,00, 2 thuiszorgbedden 2 keer € 150,00; 1
nachtkastje € 97,50 1 losse papegaai €38,00, 1 thuiszorgbed + papegaai en
nachtkastje €150,00 Zoals u hierboven ziet, als u extra producten koopt die op
het bed mee kunnen worden vervoerd dan betaalt u hiervoor geen extra
transportkosten. Mocht u meer bedden nodig hebben, bij grotere aantallen kunt u het beste contact met ons opnemen voor prijsopgave. Ook voor bijzondere
leveringen of leveringen die u niet kunt plaatsen in het hierboven geplaatste
overzicht kunt u altijd even contact opnemen met onze afdeling verkoop op
telefoonnummer 085 2733 499 of via email: info@thuiszorg-bed.nl

Moet ik tekenen voor ontvangst?

Ja, u moet of anders gezegd, diegene die het bed (of de andere goederen in ontvangst neemt) moet altijd tekenen voor een correcte ontvangst. Als het bed met transport schade aankomt moet u dit op de vrachtbrief vermelden, geen vermelding van de door u geconstateerde schade betekent ook geen recht op een eventuele vergoeding. Als er op het afleveradres niet voor ontvangst getekend wordt vervalt daarmee het recht op een eventuele vergoeding mocht later blijken dat er toch iets niet goed is aan het aan u geleverde bed. Zorg dus dat er altijd iemand aanwezig is die voor ontvangst kan tekenen.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Ja, U hebt bij ons 3 maanden garantie op uw aankoop bij normaal gebruik.
Defecten door ondeskundig gebruik of overbelasting vallen niet onder deze
garantie. Al onze producten zijn voor wij ze ter verkoop aanbieden in onze
werkplaats uitgebreid getest, nagekeken en eventueel waar nodig vakkundig
gerepareerd of gereviseerd. Verder beschikken wij inmiddels over een grote
voorraad reserve onderdelen en wij kunnen in overleg met u of samen met u mocht
er na deze 3 maanden iets defect raken ook nog altijd voor een oplossing
zorgen, ons motto is in ieder geval dat wij U, de klant ook na deze 3 maanden
garantie periode niet in de kou laten staan. Wanneer een artikel omgeruild
wordt i.v.m. garantie, is het wederom een voordeur levering, u dient dan ook het
om te ruilen artikel weer bij de voordeur op de begane grond aan te bieden.

Garantie termijn verlengen

U kunt tegen betaling de garantie termijn verlengen tot 1 jaar.

Mocht het thuiszorg-bed in verband met een defect moeten worden gewisseld en het bed is niet meer voorradig, dan wordt u een gelijkwaardig bed aangeboden.

  • snelle levertijden icon

    Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis

  • hoog laag bed icon

    Professionele thuiszorg hoog laag bedden

  • beste prijs icon

    Het juiste hooglaagbed Voor de beste prijs

  • snelle levertijden icon

    Gratis vloeistofdichte matras

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.