Standaard levering – Thuiszorg-bed.nl

 

Wat verstaan wij onder een standaard levering aan huis (ook wel “huislevering” genoemd)?

Wanneer u kiest voor een standaard levering, zoals vermeld op onze pagina Veelgestelde vragen en in het betaaloverzicht, geldt het volgende:

Wij leveren het bed met een vrachtwagen met laadklep en één chauffeur. Het bed wordt volledig gemonteerd en gebruiksklaar bij u voordeur afgeleverd. Let op: de chauffeur plaatst het bed niet binnen in de woning, in een slaapkamer of schuur. Woont u in een verzamelgebouw of zorginstelling? Dan wordt het bed geleverd bij de hoofdingang van het gebouw.

Houd hier rekening mee bij levering:

  • Wij adviseren om op de dag van levering met twee personen aanwezig te zijn, zodat u het bed gemakkelijk naar binnen kunt verplaatsen.

  • Een transporthondje (plankje met zwenkwieltjes) is hierbij vaak een handige hulp. Het bed kan meestal rechtopstaand en vrij eenvoudig naar binnen worden gereden.

Wanneer wordt het bed geleverd?

U hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Op de dag van levering ontvangt u in de ochtend een SMS en/of e-mail van ons transportbedrijf met een tijdvak van ongeveer 2 uur waarin de chauffeur verwacht wordt. Mocht dit niet zo zijn dan kunt op de ochtend van de levering vanaf 08:30 uur bellen met onze klantenservice via 085 – 2733 499. Dan kunnen wij voor u informeren wanneer het transportbedrijf uw product komt afleveren.

Hoekstra2  Hoekstra4Hoekstra3  

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.