Wat verstaan wij onder een standaard levering aan huis (ook wel “huislevering” genoemd)?
Wanneer u kiest voor een standaard levering, zoals vermeld op onze pagina Veelgestelde vragen en in het betaaloverzicht, geldt het volgende:
Wij leveren het bed met een vrachtwagen met laadklep en één chauffeur. Het bed wordt volledig gemonteerd en gebruiksklaar bij u voordeur afgeleverd. Let op: de chauffeur plaatst het bed niet binnen in de woning, in een slaapkamer of schuur. Woont u in een verzamelgebouw of zorginstelling? Dan wordt het bed geleverd bij de hoofdingang van het gebouw.
Houd hier rekening mee bij levering:
-
Wij adviseren om op de dag van levering met twee personen aanwezig te zijn, zodat u het bed gemakkelijk naar binnen kunt verplaatsen.
-
Een transporthondje (plankje met zwenkwieltjes) is hierbij vaak een handige hulp. Het bed kan meestal rechtopstaand en vrij eenvoudig naar binnen worden gereden.
Wanneer wordt het bed geleverd?
U hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Op de dag van levering ontvangt u in de ochtend een SMS en/of e-mail van ons transportbedrijf met een tijdvak van ongeveer 2 uur waarin de chauffeur verwacht wordt. Mocht dit niet zo zijn dan kunt op de ochtend van de levering vanaf 08:30 uur bellen met onze klantenservice via 085 – 2733 499. Dan kunnen wij voor u informeren wanneer het transportbedrijf uw product komt afleveren.